|
||||
|
||||
אויש, כליל. ברכותיי על היותך ייחודי. מתגובותיך משתמע שממש נהנית. וואלה? תמוה במקצת. שיעורי בית? בחיאת כליל, אל תעלב, הייתי מתה להיות מאלה שמסוגלים לשבת מול ספר במשך שעה רצוף וממש ללמוד...אתה "סופר חרשן". באנגלית זה בטוח נשמע יותר טוב. ומה כל הקטע של הצדקת המערכת?! צריכה לעבור לפחות עוד שנה עד שתגיע לשלב שבו אתה מצדיק את הנ"ל מתוך געגועים. |
|
||||
|
||||
יתכן שחווייתי את מערכת החינוך שונה מזו של אנשים אחרים. סופר חרשן? חברי ללימודים בטכניון, היו מתווכחים איתך - אני יותר בן-אדם שלומד בגלים. בטלה, הכנת שיעורים אינטנסיבית, בטלה, חוזר ונשנה. לבחן בחדו"א 2מ שהיה היום התחלתי להתכונן רק שלשום, וגם זה לא היה אינטנסיבי מדי. לבחן באלגברה ב התכוננתי על ידי מעבר על החומר יום קודם לכן. אגב, אם דברי נראו כהצדקת המערכת, הרי שזה רק בשל הקונטרסט לשלילת המערכת של מר עמית. |
|
||||
|
||||
רק מזה שאתה מצדיק את עצמך ע''י הבאת דוגמאות אפשר להסיק את אותה מסקנה...אתה יודע ... |
|
||||
|
||||
יש גם מקום באמצע, בין שלילת המערכת להצדקתה. שם אני נמצא, בת-חן. |
|
||||
|
||||
שמחה בשמחתך |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |