|
מוסכם. נסיבתית גם מורה זוועתית לספרות לא הוציאה ממני את האהבה למילה הכתובה, אך מורות מופלאות בהיסטוריה ותנ"ך טפחו הבנה ואהבה זו לעילא. וכך גם מורה טוב למתימטיקה, כדבריך (?), לעולם לא יטהר את השרץ ויתווכח על יופיו של פיתוח מכוער בעליל. במקום זאת ינקט בגישה עקיפה, ינסה להעביר צורת הסתכלות, ינסה לרצות גם את הצד התכליתי בהתנגדות התלמידים, וגם את נפשם המחפשת חן ומובן. זה תמיד קשה, בפרט כאשר תחילה יש למצוא את אותו החן לבד, לפני שניתן להורות אותו לאחרים. וכשהחן גלוי לעיניך, לך תראה אותו לאחרים. זוהי טענה כללית.
|
|