|
||||
|
||||
מה קרה למיצובישי? |
|
||||
|
||||
מסתבר שרשלנות בבקרת איכות גרמה לגלגל רכב מסוג מיצובישי להתנתק במהלך נסיעה. בתאונה נהרגה אם וילדיה. היום לא תמצא יפאני שיקנה מיצובישי גם במחיר קורקינט. החברה תיסגר בקרוב או שתעבור לבעלות זרה ותשווק את מרכולתה רק בחו''ל - כלומר אצלכם... זו אולי דוגמא קיצונית אבל משקפת. החברה היפאנית היא חברה די צייתנית וכנועה אבל אף פעם לא יעברו כאן לסדר היום לנוכח שירות גרוע. |
|
||||
|
||||
זה נחשב *שירות* גרוע או *איכות* גרועה של מוצר? |
|
||||
|
||||
אני מבין שאיכות גרועה של מוצר לא נקשרת אצלך לשירות גרוע. |
|
||||
|
||||
לא מכיר את הבדיחה על בית הזונות בלי הזונות? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ובכל זאת תמצא כמה מאות אלפים יפנים הקונים מיצובישי בכל שנה (ר' כאן: http://www.japanauto.com/statistics/motorvehicle/sal...), קורקינט או לא קורקינט. החברה בצרות, במיוחד כשמתברר שדיימלר-בנץ (דיימלר-קרייזלר לצורך יחצ"נות) לא מוכנה לתת לה כסף. |
|
||||
|
||||
מדובר בפרשה שהתפוצצה רק עכשיו כך שסטטיסטיקות כלשהן לא בדיוק עוזרות לך. קרייזלר החליטה מה שהחליטה לאחר פרסום מסקנות החקירה והתגובה בשוק היפאני. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |