|
אני מסכים. בגדול, השימושים העיקריים במחשבי על למיטב ידיעתי הם למטרות של אולטרה-אופטימיזציה. זאת אומרת שעושים סימולציות בתעשיית הרכב כדי להקטין את צריכת הדלק ולהגדיל את הבטיחות, כנ"ל בתעשיית המטוסים, ובמיוחד בתעשיית החלל, איפה שממש ממש יקר להשתמש במשהו שהוא לא סימולציה. שמעתי שאפילו מתכנני ערים בימינו עושים מודלים של ערים במחשבי על ומנסים לחזות פקקי תנועה.
כך שיש הרבה מה לשפר ולהרוויח מהאפליקציות האזרחיות של מחשבי על. בכלי משחית, לעומת זאת, לא במיוחד מפריע לי שהם יהיו אולטרא-אופטימליים. וזאת משתי סיבות: א. כלי המשחית המתוכננים היטב נמצאים בצד של הטובים (המערב) ו ב. אם כלי המשחית הם אולטרא אופטימליים, אז גם טכנולוגיית האנטי כלי משחית משופרת באותה מידה.
|
|