|
||||
|
||||
בסדר, אבל בנסיעה ברכב, רק הדלק היה עולה לך 37 ש"ח, ואיפה כל ההוצאות שמסביב. בשאלת המחיר נטו, ברור שאוטובוס (לפחות בינעירוני) מנצח. מצד שני, כמו שהוטח בי לא מעט, זו בכלל לא שאלה של כסף. |
|
||||
|
||||
While we are discussing means of commuting, I would like to ask the honourable proffesor to resolve this age-old question once and for all. Does ‘Shin’ ‘Kof’ ‘Reish’ have or have not got legs? :-)
|
|
||||
|
||||
אכן, כשאני כותב באיל אני מוצא שקשה לי להתנער מהכתיבה, לקום וללכת. שאלתך מרמזת שעשוי להיות לכך יסוד פיזיולוגי, ואני מתכוון לבחון את האפשרות הזו בקפידה. אגב, אני מכיר מישהו שאחרי כמה שעות צ'ט קם מהכיסא כדי לקחת כוס מים, ואחרי צעד וחצי גילה שהרגליים שלו רדומות לגמרי, קרס-נפל ונקע את הקרסול. מכאן אני נאלץ להסיק שאולי רגליים אין, אבל קרסול נשאר תמיד (או לפחות הוא הראשון לחזור). |
|
||||
|
||||
So the uncertainty remains. I was referring to your initials ‘Shin’ ‘Kof’ ‘Reish’ that spell the Hebrew word ‘sheker’. I was enquiring whether the saying “La’sheker ein raglayim” is correct? Please let me know when you make any headway in your investigation.
I must take this opportunity to apologise for the typo in the spelling of your title in my previous post, I was laughing too much when I wrote it. |
|
||||
|
||||
yes, I did get the pun in your question the first time. (small wonder, it being a spinoff on my copyrighted pseudonym...:-)
|
|
||||
|
||||
בכמה הזדמנויות האם משתלם לי למכור את רכבי הפרטי ולקחת רכב מהעבודה ו לוותר על חלק מהשכר שלי. התוצאה המפתיעה של החישוב הזה היא שרכב פרטי בשווי של כ 35000 ש"ח עולה לבעליו בסביבת ה 1500 ש"ח לחודש (החישוב כולל הוצאות דלק ואחזקה, רישוי, ביטוח, מימון וירידת ערך). |
|
||||
|
||||
זו נראית לי הערכה ריאלית. אוטובוס היה עולה כ-500 ש"ח בשביל שימוש מקביל (תלוי מה הרכיב הבינעירוני, העירוני לא עובר 200 ש"ח). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |