|
||||
|
||||
בהעדר טיעונים, תפוס אמירה שולית של יריבך ותקוף בכל הכח. ןלעניין: משרד החינוך משכלל את מנגנוני הפיקוח שלו בעיקר כדי למנוע יוזמות פרטיות של הורים ביסודי. על כן אמור "במצב בו מצד אחד הריכוזיות גוברת ביסודי ומצד שני יש יותר תחרות גם אם מוגבלת בחינוך העל יסודי," |
|
||||
|
||||
כשאני תוקף בכל הכח אני פותח ב ''לא נכון'' ולפעמים אפילו ב ''שטויות'' ומכה בחוזקה בלינקים לנתונים סטטיסטיים. במקרה הזה לא רק שלא הבאתי אף לינק אלא אפילו סייגתי את הדברים ב''עניות דעתי''. זה לא תקיפה אלא מתן רוח גבית קלה לכוחות התוקפים. אשמח לשמוע עוד על מנגנוני משרד האוצר לפגיעה ביזמות של הורים לשיפור החינוך. |
|
||||
|
||||
זה לא משרד האוצר זה משרד החינוך. |
|
||||
|
||||
מתוך הלינק השני שאלה: מהי עמדת משרד החינוך בנושא? תשובה: לאחרונה חלה התקדמות מעניינת בנושא. משרד החינוך מינה ועדה בראשות הגב' גנית ויינשטיין, שתפקידה היה לבחון את נושא בתי הספר היחודיים ולמצוא דרכים לשילובם במערכת החינוך. מסקנות הועדה פורסמו בחודש מרץ 2002 (כתבה בנושא) וכללו הכרה בזכות קיומם של בתי הספר היחודיים. הועדה המליצה על שינויים מרחיקי לכת במערכת החינוך, שמטרתם לאפשר הצעת מגוון גדול יותר של מוסדות לימוד לתלמידים במדינת ישראל. דרך הישום שהוצעה על ידי הועדה, מבוססת על הקמת "מרחבי חינוך", שכל אחד מהם מכיל מספר בתי ספר בעלי אופי שונה. מסקנות הועדה אומצו על ידי שרת החינוך, הגב' לימור לבנת ומנכ"לית משרד החינוך, הגב' רונית תירוש. משרד החינוך אף הקים גוף שמטרתו לפעול ליישום מסקנות הועדה. אנו מקוים שזהו צעד ראשון בכיוון הרצוי. את דו"ח הועדה המלא ניתן לקרוא באתר משרד החינוך. בעיקרון אני בעד אוטונומיה בניהול, בתכנים (למעט תוכנית ליבה) ובשיטות הלימוד. אני מתנגד לקבלת התלמיד למוסד על בסיס ההכנסה הפנויה של ההורים שלו ולכן יש לדעתי להגביל את הסכום שמותר לבית ספר לגבות מההורים. |
|
||||
|
||||
עד כמה שידוע לי המסקנות של ועדה זאת לא יושמו ונועדו רק לעזור המלחמה נגד בתי''ס פרטיים בשיטת המלקחיים - אנחנו בעד אבל בצורה מסודרת ולכם אסור. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |