|
||||
|
||||
ראשית תיקון: כרגע משמש ד"ר נתן אביעזר במשרת פרופסור במחלקה לפיסיקה של אוני' בר-אילן, ולכן צ"ל פרופ' אביעזר. יתכן שכנ"ל לגבי ד"ר שרדר. אבקש להתייחס לעת עתה לטענות 6,7 בתשובתו של פרופ' אביעזר. זאת למרות שדיאלוג סטנדרטי כמקובל באייל אינו צפוי בהתחשב בהערה הפותחת את תשובתו. 6. הטכניקה החדשנית לגילוי כוכבי-לכת קטנים ככדה"א נזכרת בכתובת הבאה: קישור זה הושמט בעריכה, כיוון שמדובר בידיעה אנקדוטלית גרידא ונוכח אריכות המאמר בין כה. גם לכשימצאו סייגים לטכניקה המתוארת, אין בכך כדי לערער את טענתי, לדעתי לפחות. אם יצוינו אי-דיוקים נוספים במאמר אתייחס אליהם. 7. כבכל דיון, ניתן להעלות את איכות הדיון ברשת רק ע"י השתדלות להתייחס לזולת בצורה עניינית, במידת האפשר גם מעניינת. ואולי יש לדרג את השניים בסדר הפוך. בכל אופן, מקובל גם עלי שפרופסורים לפיסיקה פטורים מכל ציפייה, ולו משתמעת, להשתתף בדיונים ברשת, למרות שהשתתפות כזו ודאי היתה תורמת לאיכות הדיונים. (: תשובתו של פרופ' אביעזר מחזקת לדעתי את גישתו של ירדן באשר לטיב המחלוקת. הן הדיון נראה עתה כעוד מהדורה של "מה שלך הוא החלום, לי הוא האימה". נשאלת אם כן השאלה, עד כמה גדולה צריכה להיות 'אימתי' - האמנם הצדק עמי כשאני סבור שתחת יהדות אחת לא נוכל אביעזר ואנוכי לדור יחדיו? או שמא מדובר בעוד מחלוקת בסברת אמונה שאין תכליתה מעשה מן המעשים, שכמותה כבר הפליאו במקומותינו לזעוק מרה לשווא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |