|
אכן, בעיה. אבל אני מציע להפריד בין ההשלכות הפרטיות לבין המסחריות. חשיפה סיטונית של מידע צריכה להיות מלווה, אני חושב, בחקיקה מאד מפורטת שתגביל את חופש הפעולה של גופים מסחריים. למשל: איסור מוחלט על יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים, אלא אם הללו ביקשו זאת במפורש. לכן, במקרה של פניה לא רצויה מצד גוף מסחרי תקבל במהירות פיצוי על ההטרדה.
לגבי יחסים בין-אישיים, ובכן... אף אחד אינו מושלם, ויהיה צורך להתרגל לעובדה שהכביסה המלוכלכת תלויה בחוץ לעיני כל. כמובן שלכל אחד כביסה משלו, כך שייתכן שאף אחד לא יהיה ממש נלהב לפשפש בעסקי חברו. בכל מקרה, העולם יהפוך אז למקום נורא לחיות בו, כמו עיירה קטנה ומחניקה שבה כולם יודעים הכל על כולם. אבל אני חושב שטכנית, פשוט אי אפשר יהיה למנוע הפצה של מידע - עדיף להתרגל ולפתח אמצעי התמודדות.
|
|