|
||||
|
||||
במקרה הזה, הנהג הפרוע הוא הפקטור. הנהג הזהיר, זה שהמכונית לא תצטרך ממילא לרסן אף פעם, לא יחליט אם לקנות או לא לקנות מכונית בהתחשב בכך שיש בה מנגנון ריסון, אלא אם הוא פוחד מעצמו בצורה מוגזמת, ו/או חושש שמישהו ישחק לו עם הבלמים. אבל אז הוא כבר לא "הנהג הזהיר" אלא "הנהג הפראנויד", והם יותר נדירים מה"נהג הפרוע", נדמה לי. |
|
||||
|
||||
אני הייתי קונה, ואני לא פאראנואיד (למרות שאני יודע שרודפים אחרי!). |
|
||||
|
||||
אוקיי, למה היית קונה? במה המכונית הזו עדיפה על מכונית שזהה לה בכל אספקט אחר, פרט למחיר, כמובן? |
|
||||
|
||||
אני ארגיש יותר בטוח לנהוג בה (באמת), והרבה יותר בטוח לתת לילדיי את המפתחות (עוד איזה שש-עשרה שנה). |
|
||||
|
||||
בסדר, את טיעון הילדים אני מוכן לקבל. אבל זה משאיר אותנו עם "בעלי הילדים" ו"הלא בטוחים בעצמם", לעומת "הפרחחים". מי הסטטיסטיקאי שיבוא ויעשה סדר בבלאגן ויגיד איזו קבוצה חשובה יותר? |
|
||||
|
||||
למה "לא בטוחים בעצמם"? אני נוהג בביטחון ובניחותא. אבל זה לא העניין, אני מסכים שהרבה אנשים יימנעו מלקנות רכב שמנטר את המהירות שלהם - אלא אם לא תהיה להם ברירה. והכי טוב, כמו שכתבתי קודם, זה רכב ש*מגביל* את המהירות שלהם. וקשה להניח שיימצא הסטטיסטיקאי שיוכל ממש לעזור לך. |
|
||||
|
||||
אפשר גם לחייב התקנת רכיב כזה כתנאי למתן רשיון רכב לנהג צעיר (מתחת לגיל 24). |
|
||||
|
||||
יותר אהבתי את הרעיון של עדי סתיו <דמיין קישור>, עם הפרמיה של הביטוח. |
|
||||
|
||||
הנהג הזהיר משאיל את הרכב לבן שלו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |