|
||||
|
||||
מיעוט סהרורי גם מגביל את "זכותנו" לנהוג נגד כיוון התנועה, או "זכותנו" להרעיש באמצע הלילה כאהבת נפשנו. אז מיעוט סהרורי שם קצת רסן על פירסום בוטה, אני מוכן לסבול את זה*. *בהתחשב בזה שאני לא חי בארץ ובכלל אין לי טלוויזה כבר 12 שנה זה קצת מגוחך אבל לא נורא, העיקר הכוונה. |
|
||||
|
||||
השאלה היא מה תגיד כשהרסן יוטל על משהו שדווקא לא תחשוב שהוא "בוטה מדי"- תביע התנגדות לרסן(אם כן, מאילו טעמים?) או שתבין שאתה הכשרת את המעשה כשהסכמת לרסן על משהו אחר. |
|
||||
|
||||
התנגדות מהסוג הזה אפשר להעלות על כל דבר ועניין, מפיקוח של משרד הבריאות על מוצרי מזון ועד החוק למניעת רעש בשעות המנוחה. |
|
||||
|
||||
נכון. אני לא הבעתי בתגובה הקודמת התנגדות אלא שאלה*. האם האדם שתומך בהטלת רסן ע"פ שיקול דעתו של רגולטור מטעם המדינה מבין שבזה הוא מכשיר את הרגולטור להפעיל את שיקול דעתו בהחלטות אחרות, ומה הוא יעשה אם אחת ההחלטות הנ"ל תהיה מנוגדת לדעתו. למה במקרה הזה, שהוא לא מקרה של סכנת-חיים(כמו פיקוח תעבורתי), מוכן אדם לתת כזה כוח ליישות אחרת? *למרות שכמו שהבנת,אני אכן מתנגד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |