|
||||
|
||||
מה שאלון *באמת* רוצה לשאול זה איזה משפטים את מוכיחה בדוקטורט. |
|
||||
|
||||
:) זה משהו שאני לא יכולה לספק, לצערי... למדעי החברה יש הרבה פחות תירוץ להיקרא "מדע". |
|
||||
|
||||
ובכל זאת? שאלת מחקר? השערות? משהו? |
|
||||
|
||||
אני מעדיפה לא להראות חצי עבודה (במיוחד לא עבודה על גוף ממשלתי גדול) בפורום ציבורי כל כך לפני פרסום או ביקורת אקדמית, ולפני שמישהו מהגוף הממשלתי הרלוונטי קורא. בתור סטודנט למדע המדינה, שמכיר את הרגישויות הכרוכות במחקרים מהסוג הזה, אני בטוחה שתבין. |
|
||||
|
||||
האמת היא שאין לי מושג מה הרגישויות הכרוכות במחקרים כאלו, כי מעולם לא ערכתי כאלה או השתתפתי בהם. אבל אני אאמין לך ואמתין בכיליון עיניים עד שתוכלי לספר לנו על מה מדובר. (על מי אני עובד? אין לי מושג על מה אנחנו מדברים כבר עכשיו...) |
|
||||
|
||||
חמור אחד, למה אתה עושה לי את זה? חסרים פה אנשים שחושבים שאני מאמין שהכל מתמטיקה? |
|
||||
|
||||
בפעם הבאה שתתבייש לשאול משהו, תוכל להגיד שזה מה שאני רוצה לדעת... |
|
||||
|
||||
בסדר :-) הנה: עוזי רוצה לדעת אם תוכל לומר משהו על התפיסות השונות ביהדות בת-זמננו לגבי חשיבות "הצורך להוכיח". |
|
||||
|
||||
התפיסות השונות: יש כאלה שמנסים ויש כאלה שלא. לדעתי הנסיונות האלה עקרים, חסרי סיכוי ו(לכן )מזיקים. |
|
||||
|
||||
זה יותר טוב משיחשבו שאתה מאמין שהכל מים. |
|
||||
|
||||
לא, זה פחות טוב :-) עם מים אני עוד יכול להיחשב כיווני חכם. |
|
||||
|
||||
גם עם מתמטיקה. |
|
||||
|
||||
שהרי ידוע המשותף בין פיתגורס לקאזאנובה. |
|
||||
|
||||
שוב חידות? מה המשותף ולמי זה ידוע? |
|
||||
|
||||
"הכל מִסְפָּרִים" |
|
||||
|
||||
וגם ההתעסקות האובססיבית בשוקיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |