|
||||
|
||||
אני צריך לזכור את זה. (דובי, שכנראה יהיה מתרגל בשנה הבאה, ואתמול בדק עבודה (במסגרת ''בדיקת עמיתים'' באחד הקורסים) והזדעזע עד עמקי נשמתו השטחית) |
|
||||
|
||||
וכשאני הייתי מתורגל, הקיף לי מתרגל את הביטוי "ומכאן קל להראות" והוסיף "אז תראה!". |
|
||||
|
||||
וכשאני כתבתי על משהו ''ברור ש-'', הקיף לי המתרגל את המילים, ולידם כתב דוגמא נגדית. רק כדי לתקן את רושם ה-''המתרגלים פלצים'' שעלול להתקבל מכל הדוגמאות האלה. הכל מוצדק. |
|
||||
|
||||
התלמיד כותב את הנתון, כותב אותו שוב תוך שינוי מינורי, מוסיף "ומכאן נובע ש.." ומסיים במה שהיה צריך להוכיח. בדרך כלל יבואו אחרי טקסט כזה: א. הסבר מילולי ומבובלבל למה זה נכון ב. ציטוט כמה משפטים לא-רלוונטיים מהספר ג. דוגמא שמראה שהטענה נכונה עבור n=3 ד. כל השלושה. |
|
||||
|
||||
נו, ספר, אתה הרי רוצה לספר. ממה הזדעזעת? |
|
||||
|
||||
עזוב, לא נכנס לזה. (דובי, שכבר לא זוכר) |
|
||||
|
||||
בעסה איתך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |