![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
איסורי אכילה אינם חלים על מה שאינו ראוי למאכל (של ''האדם הסביר''). | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אין איסור על אכילת בשר לא מבושל (ללא תלות בנוכחות החלב)? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
האיסור הוא על אכילת בשר לא מוכשר (דהיינו ששרוי עדיין בדם), ולא על אכילת בשר לא מבושל. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כוונתי היתה לבשר וחלב שבושלו בנפרד, ואז נאכלו יחדיו כשהם קרים. אם תרצה, אפשר להסב את השאלה לבשר הראוי למאכל ללא בישול: קרפצ'ו, למשל, מוגש תכופות בליווי גבינת פרמזן. חשבתי שאין זה אסור מן התורה, אבל לא מצאתי תימוכין לכך, ולכן אני שואל. (אני האלמוני מ-תגובה 205696). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
גם האיסור על אכילה הוא מן התורה (ולא רק על בישול בשר וחלב). ראה המשנה במסכת מנחות, פרק שמיני, לפרטים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
א. אני מניח שהתכוונת לפרק שמיני ממסכת חולין. ב. מהמשנה עדיין לא ברור לי, אבל ממקורות אחרים הבנתי שכך הוא - גם אכילת בשר וחלב ללא בישול אסורה מן התורה. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |