|
||||
|
||||
לא נכון. שלט דורש רישיון. גש לעיריית ת"א ותראה (בקומה ה-11 כמדומני) את החדרים של מחלקת שילוט. ועדה בכירה שכוללת את הארדריכל הראשי מתכנסת בימי חמישי אחה"צ ובודקת את הבקשות לשילוט, והאם הן מסתדרות עם תוכנית שפ"ע. לידיעתך, גם אם תרצה לשנות את *צבע הבניין* תצטרך אישור מהועדה, וטוב שכך. פתיחת עסק מחייבת אותך לעשות משהו, ובכך פוגמת בזכותך לחירות. למדינה מותר להחליט שעליך לסגור את עסקיך בין 2 ל-4 (וזה כך במקומות שונים באירופה). |
|
||||
|
||||
החוקים העוסקים בשלטים נובעים מהסכנה (האמיתית או המדומיינת) מהסחת דעתם של נהגים הנוהגים בכבישים הסמוכים, שעלולה להביא לתאונה. זה, בכל אופן, הסיבה הרשמית בגינה אסור לשים שילוט בקרבת כביש בלי אישור מיוחד. איך שלטי הענק של קסטרו במחלף-ששכחתי-את-שמו באיילון, ומסיחות את דעתי יפה מאוד (כשאין שם תמונות של דודי בלסר, לפחות), מסתדרים עם זה - זה אני כבר לא יודע. |
|
||||
|
||||
לא מדויק. השילוט בכבישים בין-עירוניים אכן כפוף גם לתקנות משרד התחבורה. השילוט בתוך העיר כפוף רק לעירייה, לפי תוכנית שפ''ע. במקרה, אני מכיר את הנושא מקרוב. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |