|
||||
|
||||
כן, רק שהנימוס האירופאי מונע התעלמות מעצות. |
|
||||
|
||||
זה כבר אני לא יודע. השאלה שנותרה היא כמה משאלי עם מייעצים זכו להתעלמות מהגוף שיזם אותם? אני לא יודע להפעיל את גוגל בצורה כל-כך מתוחכמת... |
|
||||
|
||||
בשבדיה נהגו פעם בצד שמאל של הכביש, כמו באנגליה. זה היה קצת בעיתי, כי רוב המכוניות היו עם הגה בצד שמאל. אז הממשלה רצתה לשנות, והעמידה את זה למשאל. העם המליץ ברוב מוחץ לשמור על המצב הקיים. הממשלה שמעה בנימוס, ושינתה בכל זאת (טוב, אז הם חיכו כמה שנים, יש גבול לזלזול). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
שההגה יהיה בצד שמאל?! (סתם - אין לי מושג באיזה צד ההגה שם, אבל אני מנחש שבצד ימין.) |
|
||||
|
||||
אאל"ט ההחלטה על נסיעה בצד ימין היתה קריאת תיגר צרפתית מימי נפוליון על ההגמוניה הבריטית של נסיעה בצד שמאל (כן- הכוונה היא לנסיעה בכרכרות וכדומה) וזכרון יותר אאל"טי טוען שכנ"ל לגבי מספר השניות בדקה (היה 100) ומספר השעות ביממה (היה 20) |
|
||||
|
||||
כדי למנוע קונפילקט בעם השבדי ומתוך רצון עז להגיע לפשרה בכל מחיר החליטה הממשלה השבדית שבהתחלה די אם המשאיות יעברו לנהוג בצד ימין. השאר השתכנעו די מהר :o) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |