|
||||
|
||||
חלק מהצד השני: סבר פלוצקר התלהב משיטת ההנחה בדואר. רוב הצרכנים האמריקאים מתלהבים הרבה פחות. השיטה מאפשרת לרשום מחיר נמוך יותר בגדול על האריזה, ובקטן מאד לרשום שזהו המחיר לאחר ההחזר בדואר. החברה בונה על כך שישנם לקוחות רבים שישכחו לשלוח ובכך יפסידו את ההנחה (והחברה תרוויח), הכסף מגיע רק לאחר מספר חודשים (אבל בלי ריבית והצמדה, ולכן אתה מפסיד את הריבית אותה היתה מקבל מהבנק על הסכום לו ההנחה היתה במקום. החברה לעומת זאת מרוויחה את אותה ריבית בדיוק), וגרוע מכך, לפעמים הכסף פשוט לא מגיע וצריך להתחיל לחפש את החברה טלפונית (ושוב, יהיו אלו שלא ירדפו אחרי החברה, והחברה רק מרוויחה מזה). זה לא ממש צד אפל, ובהחלט בתחום הכשר ומסריח, אבל יש בעיתיות מסוימת בפרסום של מחיר מוזל, כשבפועל מדובר בעסקה קצת שונה. לכל זה מר פלוצקר לא מתיחס. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |