|
||||
|
||||
תגובה זו פורסמה בדיון אחר אך כנראה שמקומה כאן. ניתן למחוק את תאומתה: תגובה 199056 אתמול פרסם באייל אחד בשם אלברט שבות שתי תגובות, האחת ארוכה כאורך הגלות וכללה האשמה של דובי קננגיסר ב"גניבה ספרותית" ואיום בתביעה. תגובה זו הוסרה והמניע להסרתה הגיוני. התגובה השניה שהוסרה עסקה בקוונטים וכו' והופיע במאמר החדש של אבי עבודי. למה הוסרה זו אתמהה. היש למערכת כוונה להסיר תגובות לגופו של אדם? במקרה זה אדם שכבר הסתכסך עם העורך בעבר. אלברט שבות תמה על הסרות אלו ופרסם את תגובתו זו בענין: "הפיתרון לתעלומה, (תעלומת הסרת שתי התגובות. האלמוני) התפרסם בשני אתרים: המכון הישראלי לדמוקרטיה: והאתר לדמוקרטיה ישירה בישראל: בברכה, א. שבות" גם תגובה זו הוסרה, פורמלית היא לא הופיעה בדיון הנכון שמקומו כאן. למר שבות לא נהירים כללי המשחק, זה ברור, אך יש גם רושם שהוא כבר מסומן באייל. לדעתי הקישורים המובאים בתגובתו יש בהם ענין. |
|
||||
|
||||
קליקה נפחדת שחבריה עסוקים בהגנה אחד על השני. ראה מקרה טלי וישנה והורדת הפוסטים, והצטרפות של חברים להגן עליה ב''רשימות''. |
|
||||
|
||||
אתה באמת חושב שמר שבות מפחיד את העורכים? |
|
||||
|
||||
מה זה מקרה טלי וישנה, הורדת הפוסטים וכו'? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
כללי המשחק של העורכים לא תמיד ברורים, אבל נדמה לי שגם להם יש גבולות. חוץ מתגובות של הסתה וכאלה, הם מורידים גם תגובות אינפנטיליות מהסוג של 'שולת1!!!' ותגובות סהרוריות. עם כל הכבוד (ואין הרבה כבוד) נדמה לי שאת התגובות שלך אפשר לסווג כסהרוריות ובגלל זה הן הורדו. |
|
||||
|
||||
כמה מפתיע. בניגוד לכללים שצינת, התגובה הסהרורית שלך המתייחסת אלי כאל אלברט שבות לא הוסרה. ( כאשר תבונה ממוצעת היתה מספיקה כדי להכיר בטעות והגינות בסיסית כדי להודות בה בדיעבד). |
|
||||
|
||||
תודה רבה. אולם ברצוני לשאול ולהעיר: בסיום הודעתך ציינת "למר שבות לא נהירים כללי המשחק, זה ברור..." יש בהערתך תרעומת מסויימת עלי; מהי כוונתך אלמוני? נא ציין דוגמא אחת או שתיים ממכלול הכללים שאתה מדבר עליהם. ועוד הערה: ציינת לעיל שהמניע להסרת ההודעה באורך הגלות היה הגיוני, וזאת כי היא כללה האשמה של דובי קננגיסר ב"גניבה ספרותית" ואיום בתביעה. אם דיפדפת באחד מהקישורים העוסקים ב"הסבר התעלומה", ושהעדת עליהם שיש בהם עניין, היית נזהר יותר בקביעתך "ההגיונית" התומכת במניע ההגיוני *להסרת* ההודעה באורך הגלות. (מתאים יותר לדעתי להשתמש במינוח "מחיקה" או "חיסול"... המינוח "הסרה" הינו תרבותי מדי לגופו של המקרה). ושוב, אציין ואדגיש בגדול: תודה על הבנתך אלמוני! אתה בהודעתך המוזרה כאן יצרת אי יפה בים עכור ומלוח. עוד לא שמעתי על ים עכור... אבל זה מצלצל לא רע כאן! שבת שלום |
|
||||
|
||||
למשל, בין כללי המשחק: לא להדביק מאמר שלם כתגובה לסיפור. |
|
||||
|
||||
"כלל" זה מתרוקן מתוכנו, אם אין לך דרך אחרת לפרסם את מאמרך (דבריך) באתר. [אם בכלל זה נקרא כלל...] |
|
||||
|
||||
אין לי תרעומת עליך מר שבות , רק מעט צער. דוגמאות לאי הכרת חוקי המשחק: 1. זהו אתר פרטי שרבת עם בעליו שהרחיקו אותך ממנו בעבר. עכשיו אתה חוזר עם תופים ומצילתיים, בדמות האשמות המיועדות להעניק לך תירוץ לפרסם מאמר ארוך שנדחה באיצטלה של תגובה. 2. יש לך טענות על מדיניות המערכת, על הסרת תגובותיך. אם חוקי המשחק היו נהירים לך היית משמיע אותן תחת מאמר זה המהווה את ה"הייד-פרק" האיילי, שאפילו מערכת האייל משתדלת לא להסיר ממנו תגובות. לסיכום, כפי שהודה מר טל כהן שכנראה הוא שהסיר את תגובותיך, התגובות שלך הוסרו *גם* לגופו של שמך. המערכת זוכרת ונוטרת. המלצת היום: הנח את מלחמות העבר בצד, נסה את אופציית האייל האלמוני ( זהו תרגיל טוב בצניעות במיוחד בתגובות מושקעות) והגבל עצמך מרצון לדיאטה של 3 שורות לתגובה לכל היותר. לאחר חצי שנה אמץ ניק כגון "האייל המסורס" והרשה לעצמך לכתוב עד 5 שורות. |
|
||||
|
||||
כן, אכן יש עניין רב בקישורים המובאים, בעיקר כדי להבהיר על שום מה ולמה מר שבות אינו רצוי באתר, כפי שהובהר לו כבר בעבר. האשמתי בנסיון הכחדה וב''מעשים נאציים'' היא, אני חושב, הסבר מספק על כך. זה עוד לפני שציינתי שקרה המקרה וחבר מערכת אחר הוא שהסיר את התגובות הנ''ל. לא הייתי מסוכסך אישית עם מר שבות. מר שבות הסתכסך עם אתר האייל הקורא בכללו. זה שהוא נוטה להאשים אותי אישית כאילו אני היחיד שאחראי על האתר זו בעיה שלו. עם זאת, חשוב לציין שאני מקבל על עצמי ''אחריות פרלמנטרית'', ואני עומד מאחורי כל מעשיה של המערכת בנושא עד כה. המערכת אינה ''מסירה תגובות לגופו של אדם'', אך אנו שומרים לעצמנו, כאתר בבעלות פרטית, את הזכות שלא לארח על שרתינו אנשים אשר מהווים מטרד ומסרבים להתנהל באורח מכובד על דפי האתר. בטוחני כי כל קורא שישקיע רק מעט מזמנו בקריאה באייל יגלה שאיננו פוסלים אף דעה מלהופיע על דפי האתר, גם כאשר אני או חברי מערכת אחרים נכנסים לויכוח סוער ומר עם מי מהמשתתפים. אנו פוסלים אך ורק צורות התנהגות שמקומן לא ימצא בשיח תרבותי. מר שבות הוכיח עצמו כאדם שנוהג באופן שכזה, ולכן הוא אינו רצוי פה. |
|
||||
|
||||
ראה תגובתי לטל כהן. תגובה 199152 |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |