בתשובה לאלון עמית, 29/01/04 20:21
תלוניוס 194028
אני ממש מסכים עם אלון. לפעמים הזיוף נכנס לקנון. במיוחד במוסיקה ששומעים בשנות העשרה, שנכנסת ממש לגנים ‏1.

אחרי שנים שלא הקשבתי למוסיקה של להקה ישראלית אהובה עלי ‏2, גיליתי לתדהמתי שמתופף הלהקה ‏3, לא מחזיק שם טיים (שזו דרך קצת פלצנית לומר שהקצב שלו לא משהו). עברו עוד כמה שנים והלהקה התאחדה למספר הופעות ‏4, וכשראיתי אותם ביגור הסתבר שהמתופף דנן לא בזבז את השנים שבילה בינתיים בארה"ב, ויחד עם הבסיסט שגם הוא בילה שנים בנכר, יצרו Rhythm Section מדויק ורב אנרגיה. בקיצור, בשירים חדשים וכאלה שעברו עיבוד מחודש לצורך האיחוד, הוא היה נהדר. ואז הם ניגנו כמה שירים ישנים, וכאילו לא קרה כלום, הוא ניגן אותם כמו פעם, עם אותו הקצב הרופף.

מכאן שאפילו המוסיקאים עצמם קשורים לזיופי העבר שלהם.
---------------
1 עשיתי מצווה ושימחתי את לאקאן.
2 מסיבות שיתבררו להלן לא אזכיר את שמה, אבל הוא קשור לחרקים מועילים אם כי עוקצים.
3 שהיום גר כאן בסביבה ואני נתקל בו מדי פעם במסיבות וכאלה
4 מתחרז בשלבקת חוגרת.
לא מספיק שאתם לא מחכים לי בארון, אתם גם מלכלכים עלי? 194030
סיפור נחמד... הנה חידה: מה זה "דרקון רוסי", למה קוראים לו ככה, ואיך הוא עוזר למתופפים לשפר את הטיים שלהם? (יש להקה עם השם הזה, אבל זו לא התשובה).
דרקון רוסי 195226
טוב, טוב, לא לקפוץ, אני אגלה לכם. מתישהו בשנות התשעים המוקדמות (כמדומני) יצא לשוק מוצר שהיה מראה לנגנים ויזואלית אם הם ממהרים מדי ('Rushin) או זוחלים (גוררים את הזמן, 'Draggin). היו לו נורות מסודרות בשורה והימניות האירו אם מיהרת והשמאליות אם איחרת.

לא נראה שהוא הצליח במיוחד בשוק, אבל השם שלו מוצלח מאוד.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים