|
||||
|
||||
נראה לי שאשמע בעצתך ואלך לשמוע את קופמן. עד היום לא נחלתי הצלחה עם ביצועים לצ'מבלו. זה כנראה אני, אבל הכלי משעמם אותי אחרי חמש דקות. לא יכול בלי הפיאנו-פורטה... |
|
||||
|
||||
היתי ממליץ לך דוקא ללכת ולחפש את ההקלטה הראשונה של גברת טורק לפסנטר ההקלטה מ1959 ולא משנות ה80 זה משהוא מיוחד שונה ומדהים בביצועו ההקלטה של קופמן אני חושש נאלמה מהמדפים שנים שלא ראיתי אותה אם תירצה אחת מהם שלח לי מייל אגב בהזדמנות זאת אני רוצה שוב להודות על המאמר המצויין |
|
||||
|
||||
אני יכול לאמץ את הצירוף (על אלבום מוזיקלי) "נאלם מהמדפים"? |
|
||||
|
||||
בתנאי שתרשה לי לאמץ את השם בוכבינדר לא רק לך גמיע תמיד רציתי איזה בוכבידר בשם |
|
||||
|
||||
תנסה לחפס הקלטות שהצ'מבלו קיבל מיקרופונים קרובים.כששומעים את הכלי מרחוק הוא נשמע כמו לוקשים רזים ואנמים אך אם דוחפים את הראש קצת פנימה מגלים שלמיתרים של הצ'מבלו יש עושר בלתי רגיל ועוצמות הבעה גדולות. ישנו צ'מבליסט סקנדינבי אחד בשם שטיל האוגזנד (שהיה מגיע לסדנאות למוסיקה עתיקה בירושלים לפני שנים)בהקלטה שלו מנגן את הקונצ'רטו האיטלקי של באך אפשר לשמוע את העוצמות הנ''ל |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |