|
||||
|
||||
אם הולכים לשיטה של הגנה על מסלולי טיולים , באותה שיטה בה מבטיחים בטיחות מבנים (תקנים וכדומה), אני מציע להרחיב את הנושא עוד קצת. לכל מסלול טיולים יוגדר מהנדס אחראי, שיהיה אחראי להגדרת אמצעי הבטיחות הנ"ל ובדיקתם השוטפת (לפחות 4 פעמים בשנה, ולאחר כל שטפון, מפולת , רעידת אדמה וכדומה שארעו באזור המסלול). המהנדס יהיה רשאי להורות על סגירת מסלול טיול או חלקו, כל עוד לא בוצעו עבודות השילוט וההגנה על פי דרישותיו. במידה ויפגע מטייל במסלול שבאחריותו, תוקם ועדת חקירה שתבדוק האם המהנדס פעל כנדרש או שהתרשל במילוי תפקידו. אחריותו של המהנדס תהיה הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. בשלב ראשון, מוצע להפעיל כללים אלו, באתרים המופעלים ע"י גורמים עסקיים או ציבוריים ובהם נגבים כספים מן המטיילים. המהנדסים יועסקו ע"י גופים אלו ושכרם ישולם על ידם. מקצועית , יהיו המהנדסים כפופים לועדה מקצועית שתכלול מומחים ממגון תחומים .(גאולוגים, מומחי הידרולוגיה וזרימת נחלים, פסיכולוגים המתמחים בהתנהגות מטיילים, ועוד). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |