|
||||
|
||||
הדרישה שלהם (שלא לשרת בזמן שאחרים כן משרתים) היא לא שיוויונית, והפומביות שלה היא אכן פגיעה בדמוקרטיה, משום שהיא לא רק עבירה על החוק בפני עצמה, אלא המרדה של אזרחים נוספים לעבור על החוק. על המטרה הפוליטית הסכמנו. מה נשאר? |
|
||||
|
||||
נשאר השיפוט הערכי של המעשה. העובדה שאתה וארז חלוקים בנושא זה היא no news |
|
||||
|
||||
גם קוצר הרוח באייל לתגובות של ארז(1) הוא no news ___ (1) מעניין למה. |
|
||||
|
||||
אי אפשר לטעון כנגדם שהם לא שיוויונים מצד אחד, שכן הם מעוניינים שלא לשרת בזמן שאחרים משרתים, ומצד שני לטעון כנגדם על המרדה, שכן הם מעוניינים שכולם לא ישרתו. האם הם מעוניינים שאחרים ישרתו בשטחים בזמן שהם לא? לא נראה לי. הם מעוניינים ש_כולם_ לא ישרתו בשטחים. לכן אפשר לטעון כנגדם על המרדה, אבל לא ניתן לטעון כנגדם על פגיעה בעקרון השוויון, בוודאי שלא באותה הנשימה. |
|
||||
|
||||
הם לא מעונינים להשתמט באופן כללי משרות או לגרום לכך שכולם לא ישרתו, אלא שיאפשרו להם לעשות שירות לאומי במקום, כמו לבנות דתיות. לכן אין כאן אי-שיויון והפגיעה בדמוקרטיה היא של המדינה, המבצעת איפה ואיפה בין אזרחיה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |