|
||||
|
||||
התיאוריה שלי מבוססת על מה שנמסר (גם בקישורית שהבאתי) שהצוות לא דיווח על כל בעיה עד שהמטוס ''נעלם מעל מסך המכ''מ''. אבל עכשיו אני שומע שצוות המטוס דווח על תקלה מיד אחר ההמראה, עובדה שמערערת את התיאוריה, ומשאירה אותי בשתי רגלים יציבות על הפתרון הטרביאלי - תאונה. מצד שלישי המידע שמגיע מהגופים הרשמיים של מדינות כאלה מצרים או אוקראינה הוא לא תמיד אמין, ויש טעם עוד לחכות עד שנדע לבטח מה קרה. |
|
||||
|
||||
נזכיר שכבר היה מקרה בו טייס מצרי "השתגע" (זה היה לפני 11.9, אז כך זה הוגדר), וניסה לרסק מטוס עמוס נוסעים לקרקע (או לים, אני לא בדיוק זוכר. מישהו עם כישורים (או קישורים) ארכיוניים טובים משלי מוכן לעזור?) _____ (1) שאני אחזק את דב אנשלוביץ? מעידה חד פעמית |
|
||||
|
||||
נסה למשל כאן: http://brian.carnell.com/articles/2002/03/000029.htm... מצד שני יש המון אתרים שדוחים את טענת ההתאבדות בשאט נפש. כרגיל, כל אחד יכול לבחור למי להאמין כך שהשקפת עולמו תצא מחוזקת. |
|
||||
|
||||
ציטוט: The National Transportation Safety Board determines that the probable cause of the EgyptAir flight 990 accident is the airplane's departure from normal cruise flight and subsequent impact with the Atlantic Ocean as a result of the relief first officer's flight control inputs. The reason for the relief first officer's actions was not determined.
|
|
||||
|
||||
רק עכשיו קראתי את התיאור המפורט המופיע תחת "Full Narrative Available" בקישור שהבאתי. אין שם הרבה מעבר לתיאור יבש של נתוני הטיסה והקלטות מתא הטייס. קשה לקרוא את זה ביותר מצורה אחת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |