![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
השר לשעבר אביגדור קהלני מתראיין כעת בתוכנית "רצועת הביטחון" (כמה סמלי!) ומזכיר שתי תוכניות הפרדה שעלו בתקופתו. התונית הצה"לית הוערכה בכמיליארד שקלים. תוכניתו של קהלני, שכללה בעיקר מכשולים לרכב – תעלות וקטעים בלתי עבירים, הוערכה בכמאה מיליון שקלים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
התוכנית של קהלני נועדה למנוע גניבות רכב ולא למנוע פיגועים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
עלותו בפועל של פרוייקט תהיה תמיד מעבר לעלותו המוערכת-מראש. חוק זה תקף גם כשהוא נלקח בחשבון. ]בטח כבר כתבו את זה היכנשהוא. אם לא - אפשר לקרוא לזה "חוק מיץ"[ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מחבל שהולך ברגל מטולכרם למרכז נתניה יכול להגיע ליעדו תוך 5-4 שעות הליכה, גם בהתחשב בעקיפת מחסומי צה"ל. וכמובן, מקלקיליה למרכז כפר-סבא אפשר להגיע בתוך שעתיים גם אם לא יוצאים מקלקיליה מערבה (כדי לעקוף מחסומים). אני מציין זאת, כי לפי מה שכבר פורסם המתאבד בנתניה יצא מביתו במחנה הפליטים נור א-שמס בשעה 3 לפנות בוקר. הוא התפוצץ בשעה 9 בבוקר, במרחק של כ-16 ק"מ בערך, ובהחלט ייתכן שהלך את כל הדרך הזו ברגל. כמובן שתעלות לא יחסמו מחבלים מסוג זה. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |