|
אה, עבודה בקבוצות. כפי שחשדתי באותו זמן, נועד לפתח את המיומנות החברתית של התלמיד ויכולת שיתוף הפעולה שלו. יש אפילו חוברות עבודה שמיועדות לעבודה בקבוצות, במיוחד במקצועות ההומניים, עם שאלות כמו "ערכו סיעור מוחות בקבוצה. כיצד יכלו אנשי העלייה השנייה לעשות בלה בלה בלה בלה קצת יותר טוב?". יתרון גדול של השיטה הזו היא שהיא מאפשרת לכל התלמידים פרט לאחד או שניים (קרי: אני, ולפעמים גם עינת) להעביר את הזמן בנעימים ולקשקש ביניהם על אלילי ספורט וזמר בזמן שהם אמורים לעבוד, מכיוון שאותם אחד או שניים ממילא יודעים את החומר והתשובות הן קבוצתיות. עוד יתרון חשוב הוא שהשיטה מאפשרת לתלמיד להכיר את עינת.
|
|