|
||||
|
||||
מתוך הדו"ח השנתי של רשות הנמלים והרכבות לשנת 1999. הנתונים הם באלפי ש"ח מתואמים (זהו מושג חשבונאי שאינו נהיר לי, אולם למיטב הבנתי ה"תיאום" אינו משחק תפקיד משמעותי בנתונים דלהלן). הכנסות מהסעת נוסעים: 1998: 80,659 1999: 112,064 (גידול של כ-40 אחוז) הוצאות אחזקה והפעלה (סעיף ההוצאות השלישי בגודלו אחרי שכר ופחת): 1998: 69,999 1999: 94,059 (גידול של כ-35 אחוז) הוצאות שמירה: 1998: 8,522 1999: 11,182 (גידול של כ-30 אחוז) הפסד נקי (לפני הכנסות מימון): 1998: 258,790 1999: 191,430 (קיטון של כ-25 אחוז) יש לציין כי ב-1999 היתה לרכבת הכנסה של כ-70,000 אש"ח כסובסידיה ממדינת ישראל וב-1998 לא היתה סובסידיה. כמו כן, העליה בהכנסות מהובלת מטענים היתה בשיעור של כ-12 אחוזים בלבד. לפי נתוני רכבת ישראל, חל בין 1998 ל-1999 גידול של 38 אחזו במספר הנוסעים, וגידול של 16(!!) קילומטרים באורך הכולל של המסילות (שאינו משקף, להבנתי, פעילות של הכפלת מסילות בקטע קיים). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |