|
||||
|
||||
גם לי לא נראה שאני אהיה מורה. אבל זה לא קשור לשום דבר. כאמור, צריך להעלות את שכר המורים, וגם את רמתם. תואר ראשון צריך להיות דרישה מינימלית ממורה - כן, גם ברמת בי"ס יסודי. מורה שמלמד חשבון בכיתה ב', לדעתי, אין זה מספיק שהוא עצמו ידע חשבון. אם זה היה המצב, היינו נותנים לילדים בכיתה ה' ללמד ילדים בכיתה ב', וחסל סדר מקצוע ההוראה. תואר ראשון - בחינוך, למשל, יתרום לתפיסה יותר רחבה של המקצוע, ויהפוך מורים סתם למודל אמיתי לחיקוי. איך מחנך יכול להיות אדם חסר השכלה? לא ברור לי. ולא זכור לי שהצעתי לקצץ למישהו בשכר. |
|
||||
|
||||
במה שונים לימודי תואר ראשון בחינוך מלימודי סמינר? |
|
||||
|
||||
אני לא יודע מה ההבדל בתוכנית ואיכות הלימודים עצמם, אני יכול רק לדבר על ההתרשמות האישית שלי מאיכותם של אותן מורות שהכרתי שהיו בעלות תעודת הוראה לעומת אלו שהיו בעלות תואר ראשון. נחש מהי. |
|
||||
|
||||
ממקור שני: חברות שלמדו/לימדו בסמינר טוענות שהרמה בסמינרים היא מתחת לכל ביקורת, ולא ניתן להשוות אותה לרמת לימודי תואר ראשון בחינוך באוניברסיטה. |
|
||||
|
||||
"רמה" היא דבר לא מוגדר. יש משהו ספציפי יותר? |
|
||||
|
||||
רמה אקדמית של המורים ושל התלמידים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |