|
||||
|
||||
כמובן, הלימוד צריך להיות אנרכיה מוחלטת. כל מורה יחליט מה הוא מלמד (אם בכלל). הנרטיב של התלמידים יהיה שווה ערך לנרטיב של המורים (באמת שנתקלתי במשפט כזה פעם, יחד עם ההדגמה הנפלאה ש: אולי המורה יודע יותר מתמטיקה או היסטוריה, אבל התלמיד יודע יותר טוב איזה משחקים משחקים בהפסקה, ומי המורה שיקבע איזה מידע חשוב יותר). אסור כמובן לבחון על כלום. רצוי גם לא ללמד. אה, כבר ניסינו את זה. טוב, סליחה. וברצינות: היות הנושא בחין (איזו הטייה חביבה) הוא חשוב ביותר. מותר ללמד בבתי ספר. מותר לבחון. אתה יודע מה? רצוי. |
|
||||
|
||||
היכן בדברי גילית את האמירות הללו? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |