|
||||
|
||||
קידמה היא הופעתו של גורם חדש ויעיל יותר מקודמיו. יהיה הדבר אשר יהיה, היו לו תחליפים פחות יעילים והם נסוגים ואולי אף נעלמים כשהחידוש מגיע. היו אנשים שפרנסתם התבססה על אותם תחליפים ופרנסה זו תלך ותהפוך לפחות מכניסה. מצד שני, מקצועות חדשים הקשורים לחידוש יווצרו. זו הדינמיקה של התרבות מאז ומתמיד, זה המחיר של קידמה, מחיר אשר לרב שווה לשלם (אם כי רצוי באופן הדרגתי). אמר ערן בילינסקי נפחים, אז אפשר להוסיף גם יצרני חביות, כותבי מכתבים מקצועיים, שואבי מים, ציירי פורטרטים, רכבי כרכרות, סתתי לבנים וכו' וכו'. טלמרקטינג הוא מטרד לגבי רב האנשים. כבר עפ"י נתון זה צריך לשקול את הפסקתו. הוא מייצר מקומות עבודה? זה לא טיעון מספיק טוב, ואם מה שכתבתי למעלה לא הספיק, הרי שגם בתי זונות, בתי הימורים לא חוקיים ושדות לגידול סמים מספקים עבודה לאלפי אנשים, ואני מניח שאתה לא היית מתנגד להפסקתם. לגבי ה"פחות קונים", אולי כדאי שנקנה את מה שאנחנו צריכים ולא נמשיך להאמין שע"י צרכנות נקנה את אושרנו. זוהי הטרגדיה של העולם המערבי, והיא מקודמת ע"י אמצעים כמו ערוצי קניות, טלמרקטינג ושאר שיטות פרסום אגרסיבי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |