|
||||
|
||||
מודעות של מי? כפי שאמרתי, יש כאן הפרזה רבתי בהערכת עצם המודעות למוצר. מעבר לכך, איך יכולה המודעות להפוך גורם מאחד? אם אני, לדוגמה, מודע לכך שקיימת חנות איקאה בארץ, אך מעולם לא ביקרתי בה, איך בדיוק אני הופך חלק מ"תרבות איקאה," נאמר? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |