|
||||
|
||||
אני מתייחס לדיון רק בהקשר של תגובה 170502. ובהקשר הזה, הראשונה היא הראשונה, והשניה היא זו שבאה אחריה, וכך הלאה עד קץ כל הזמנים. |
|
||||
|
||||
אני מקווה שלפחות עכשיו הדברים ברורים (ומוזר שבכלל צריך להסביר אותם). |
|
||||
|
||||
ברור לי שיש סתירה בין שתי תגובותיך. ברור לי שאין שום סיכוי שתודה בכך. ברור לי שכל הדיון הזה לגמרי לא ברור לך. ברור לי שאין לי סיכוי להסביר לך. ברור לי שאתה כל כך משוכנע בצדקתך, וכל כך משוכנע שכל מי שלא מקבל את דעתך הוא ''ילדותי'' שגם תגובה זו, כמו כל קודמותיה לא ייקראו. |
|
||||
|
||||
די עם ההתלהמות. כתבתי שתי תגובות באותו נושא. אתה טוען שיש ביניהן סתירה. לא הסברת מהי הסתירה הזאת, אלא טענת דבר שאין לו קשר לתגובות הללו, ולא הצעת קשר כלשהו שכזה. על מה אתה מתעקש? אם אתה מתקשה בהבנת הנקרא, שאל. תבקש שיסבירו לך. כן, לא ברור לי מה הקשר בין 'שכנוע בצידקה' לבין הטענה שלך. אתה טוען טענה שאפשר לבדוק על ידי קריאה של טקסט בין מספר שורות. הטענה מופרכת על ידי ביצוע האקט של קריאת אותו טקסט זערורי. מה אתה עוד רוצה? עשר אגורות? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |