|
||||
|
||||
כמה רעיונות: 1. במטוס מודרני אין צורך בהטענת החימוש תו"כ טיסה. 2. במטוס תוספת של אדם נוסף היא נטל כבד, בטנק, שמלכתחילה מיועד (לא כולם) גם לשאת קבוצת חיילי חי"ר - לא. 3. מסורת: הטנק ירש את מסורת חילות היבשה והמבנה ההיררכי שלהם. יש צורך ב"מפקד" לכלי, וחייל נוסף אחד אינו מסוגל לתפקד גם בטען/קשר וגם כנהג. 4. שרידות ותחזוקה בשדה הקרב: טנקיסטים אמורים להיות מסוגלים לתפעל חלק מהתקלות תו"כ קרב או במהלך יום קרב(פריקת זחל למשל?), והתפעול מצריך יותר מאדם אחד ואפילו יותר משניים. במטוס זה כמובן (כמעט) בלתי אפשרי לתקן תקלה מכנית תו"כ טיסה. בטח יש טנקיסטים שקוראים פתיל זה ויוכלו להציע לנו הסברים נוספים. אגב, נראה לי שאין מניעה, עם זאת, לתכנן טנקים שניתנים להפעלה על ידי שני אנשים או אפילו אחד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |