|
||||
|
||||
דודו אלהרר התייחס בתוכניתו "הפוגה" ביום שישי אחר הצהריים לקטע שכתב ידידנו אסף ברטוב בדיוק על נקודה זו: http://www.forum2.org/ijon/isaiah.html |
|
||||
|
||||
אחיתופל היה ללא ספק מהרעים. (לפחות בעיני אלו שבעד דוד) עצת אחיתופל, לעומת זה, היתה עצה טובה מאין כמוה. היא זאת שאמורה לתבוע את מפיצי דיבתה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ומה אמר דודו אלהרר? |
|
||||
|
||||
פחות או יותר ציטט את הקטע. |
|
||||
|
||||
ואני אומר - כולם כבר יודעים את המשמעות האמיתית. אז די להיות פוצים. |
|
||||
|
||||
מהי המשמעות ה"אמיתית" מבין השתיים? |
|
||||
|
||||
המשמעות המקורית היא, כנראה, זו שציינו אדון חרדון ומר ברטוב. יחד עם זאת, אי אפשר לפסול את האפשרות שישעיהו התכוון לרמז גם לאפשרות השניה. יותר מכך, האשמת בורות כלפי כל אלו שמשתמשים במשמעות השניה, בהשאלה או מתוך הבנה שונה, הינה יהירות שאין לה על מה לסמוך. גם אני תיקנתי את כולם בקול גדול, כשהייתי בן חמש עשרה. בגיל שבע עשרה התבגרתי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |