|
||||
|
||||
בסך הכל הרצתי חיפוש על רּ* במכון ממרא, כפי שניתן להסיק מן התוצאות שקיבלתי. חיפוש *רּ* מניב גם את הפסוקים החסרים, יחד עם עוד 150 תוצאות לא כ"כ רלבנטיות. אז הנה הפסוק היפה ביותר לטעמי מבין התוצאות הרלבנטיות: 13. אני ישנה ולבי ער קול דודי דופק פתחי-לי אחתי רעיתי יונתי תמתי שראשי נמלא-טל קוצותי רסיסי לילה את יתר התוצאות (16, 76 וכנראה גם 80 בחיפוש הנ"ל) אשמור לאלה שבאמת מבינים משהו בתנ"ך. פעם בדקתי במהלך הרצאה בקוונטים 2 כמה אנשים מזהים היכן מופיע הביטוי 'ראשי נמלא טל'. מתוך למעלה ממאה סטודנטים, רק שלושה ידעו. אבל אם אתה כבר בסביבה, תוכל בבקשה להסביר לי מה בדיוק קורה בשמות ד' כב'-כו'? |
|
||||
|
||||
מה עושים 100 סטודנטים בהרצאה בקוונטים 2? ממתי יש כל-כך הרבה סטודנטים בפיזיקה? |
|
||||
|
||||
שאלה: מה עושים מאה סטודנטים בהרצאה בקוונטים 2? תשובה: נכשלים. מאז שנפתח מסלול חשמל-פיסיקה, מספר הסטודנטים בקורס כמעט שולש. כמובן שמספר הספרים בקורס לא השתנה, והשמחה רבה. כמה טוב שעברתי אותו לפני שנתיים. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ניסיתי לשחזר את התוצאות שקיבלת, ולא הצלחתי; חיפוש ב"תנ"ך עברי אנגלי" הניב אך ורק תוצאות טובות, וחיפוש ב"כל האתר" או "כל התנ"כים" הניבו המון תוצאות סרק. על כל פנים, ניסיתי לחפש באתר אל"ף בדגש, ולא הצלחתי. לפיכך אני שואל בשמחה: היכן יש אלפין דגושות בתנ"ך? כדי להקל על החיפוש - שתיים בתורה, ובשלישית פגשנו היום בספר איוב. |
|
||||
|
||||
יש 4 מקומות: 1. ויביאו לו את המנחה (בראשית מג' כו') 2. תביאו לחם תנופה (ויקרא כג' יז') 3. ושפו עצמותיו לא ראו (איוב לג' כא') 4. ויביאו לנו כיד אלוקינו (עזרא ח' יח') |
|
||||
|
||||
תודה - לא היכרתי את הדגש בספר עזרא. |
|
||||
|
||||
14. רפאות תהי לשרך 15. לב יודע מרת נפשו 16. ומולדותיך, ביום הולדת אותך לא-כרת שרך |
|
||||
|
||||
אני מסכים שהפסוק נהדר, מבחינת תוכנו. מבחינה מוסיקלית, אני אוהב מאוד את "היאבה רים עבדך, אם ילין על אבוסך" שקראנו היום. כדי להשלים את הסדרה, הנה הפסוקים החסרים: לב יודע מרת נפשו רפאות תהיה לשרך ומולדותיך - ביום הולדת אותך, לא כרת שרך סיפור ציפורה והצור סתום גם בעיני, ולא נראה לי שהבנתי אותו יותר ממך. יש לך שאלה ממוקדת בענינו? |
|
||||
|
||||
כל מי שאי-פעם נכנס למערכת רומנטית עם בחור/ה בשם טל, ימצא חן מיוחד ב'רּאשי נמלא טל'... חוששני שלא הבנתי אפילו ברמת הבנת הנקרא - מי היה במלון, מה הפחיד את ציפורה, ואת מי היא מאשימה במעשה. ____________ ולעניין אחר לחלוטין - מי שיזדרז יספיק להבחין בשגיאה הבאה בהארץ: ולמי שלא הספיק: או במהדורת הטקסט המלאה: ובבניין ציון ננוחם |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |