|
||||
|
||||
יש לך טעות בהבנת הנקרא. אני חושבת שההתנגדות לטרנספר נובעת לא מהתייפייפות אלא מההתנגדות לכך שתהיה כאן מדינה יהודית. לא ראיתי שהערבים אהבו אותנו לפני שהרב כהנא עלה לארץ. למען האמת אני אפילו זוכרת מלחמה אחת או שתיים. אני מסכימה אתך שבמקרה של היחס ליהודים וערבים בארץ הילדה שאני רוצה להציל, היא דווקא זו שאתה רוצה לקבור, אולם את הדיון הזה כדאי לנהל במאמר הבא. לגבי חילוץ יהודי רוסיה מהדיכוי הסובייטי, אני חושבת שאתה מסכים שתרופת האליל דווקא רפאה את הילדה (וגם את השכנים, לדעתי מאבק זה היה נדבך בתהליך שהביא לקריסתה של ברית המועצות ולשחרור כל העמים מעולה) |
|
||||
|
||||
תרשי לי לצטט אותך: נו באמת. הרוב המכריע של המתנגדים לטרנספר בין היהודים בארץ תומכים במדינה יהודית בכל ליבם, אחרת כבר מזמן היתה בארץ מדינה דו-לאומית. המחלוקת היא על מה זו יהדות, מהי מדינה יהודית, וכמה עוול מותר לגרום ללא יהודים על מנת להקים ולקיים מדינה כזו. אבל על כך באמת יותר מתאים לדון תחת המאמר הבא. |
|
||||
|
||||
את הקביעה הנחרצת והמשונה הזו, כאילו פעילות כהנא הייתה *ה*סיבה להתפוררות הגוש הסובייטי, היפתחותו למערב, ושחרור היהודים ממנו? |
|
||||
|
||||
כן, כן, התכוונתי. כתבתי אמש תגובה ולחצתי ''אשר'' פעם אחת, ואז ויתרתי. |
|
||||
|
||||
לפחות בהודעה שהגבת עליה ניצה טוענת רק שמאבקו של כהנא היה *נדבך* אחד וגו', לא *ה*סיבה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |