|
||||
|
||||
למה כביש בין הגדה לרצועה? רכבת. בלי תחנות ביניים בתוך ישראל. בלי עצירות. בלי עיכובים. בלי מחסומים. |
|
||||
|
||||
כי ברכבת אי אפשר להעביר את רכביהם של המנסים לנוע בין שני חלקי המדינה. כלמדינה מסוימת יש אי שאין אליו גשר, אז יש שרות מעבורות שדרכו אפשר להעביר גם כלי רכב מצד לצד. מה יעשו הפלסטינים? יחזיקו רכב בכל חלק של המדינה שלהם? |
|
||||
|
||||
טעות. ברכבת _כן_ אפשר להעביר רכבים. ניתן לבנות קו מקביל, שישא מטענים ורכבים. |
|
||||
|
||||
ולחזק את דברי כליל, בשוויץ יש קווי ''מעבורת'' שבהם רכבות מעבירות כלי רכב ''רגילים'' (מכוניות, קרוואנים, משאיות, אוטובוסים ואפילו סמיטרילרים) על מסילה דרך מנהרה כדי לחסוך מעבר הרים קשה. (ניסיתי, רבע שעה במקום שעה וחצי) |
|
||||
|
||||
איזה מנהרה, איזה... קודם שתהיה לנו מנהרת הכרמל והרכבת הקלה, ואז יהיה מקום לדבר על עוד פרוייקטים גרנדיוזיים (אולי הם ישוטו עם תעלת הימים). |
|
||||
|
||||
ישר לים המלח, בדיוק כמו שליברמן הציע. אז למה צעקו עליו למה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |