|
||||
|
||||
לא שקראתי את הכול, ובטח לא את הנוסחאות האלה, אבל הם מדברים שם על 2 סוגים של הטיות: 1) אידיאולוגית 2) ספין, וממה שקראתי הבנתי שכאשר אין התחרות אידיאולוגית אז ההתחרות של השוק החופשי מייצרת יותר ספין. |
|
||||
|
||||
הספין, שמודד את הצהבהבות ואיכות הדיווח הכללית, אינו טעון אידאולוגית. |
|
||||
|
||||
כן, זה ברור, זה בהגדרה, כמו שמוסבר בהקדמה של המאמר, ספין זה סיפור דרמתי שמושך קוראים. אבל הספין הוא בעצמו סוג של הטיה, והרעיון הוא שאם אתה מנטרל את האידאולוגיה, אתה חוטף המון הטיות של ספין. חוץ מזה חשוב לא לשכוח שהמאמר מתאר רק מודל תאורטי, במציאות הוא לא עובד, כי לא חסר בעולם אידיאולוגיות, וגם הקפיטליזם של השוק החופשי הוא אידיאולוגיה. |
|
||||
|
||||
הלא ברור שמדובר על חבורה ימנית שמוטרדת מהפרו-פלסטינאיות של המדיה. דווקא עובד במציאות מצויין, לפחות בשוק היומונים הניו יורקי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |