|
||||
|
||||
מכיוון שידידה שלי הזכירה את זה בחצי מילה ולא הספקתי לשוחח איתה על כך - מה הקטע עם פתיחת אזורי רישום? לטענתה, זה יפעל באופן קשה נגד אוכלוסיות חלשות שתבודדנה בבתי ספר עניים (ומכאן - חלשים), בעוד האוכלוסיות החזקות יוכלו להמשיך לתחזק בתי ספר נוחים ומאובזרים על כתפי ההורים העשירים. למה אתה חושב שפתיחת אזורי הרישום הוא מהלך טוב, ומדוע לדעתך ידידתי שוגה? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אגואיסטית, כאב לילדים במערכת החינוך, אני מעדיף את פתיחת אזורי הרישום, אבל לא זאת הנקודה. לדעתי ידידתך אינה שוגה (כתבתי: פרוסתם של החלשים תקטן), אלא ששכר דיפרנציאלי למורים ללא פתיחת אזורי רישום, קרי פתיחת בתי הספר לתחרות על ליבם (וכיסם) של הלקוחות (= תלמידים והורים), יגרום לכך שלקובעי הדיפרנציאציה (= מנהלי בתי הספר) לא יהיה אינטרס לתגמל דווקא את המורים ההופכים את הלקוחות למרוצים, שכן נתון זה של מדד שביעות הרצון ישאר בלתי רלוונטי, אלא את המורים ההופכים את המתגמלים למרוצים, כלומר מלחכי פינכה ושאר מקורבים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |