|
||||
|
||||
א. אם יש לך רכב, אם אתה חסר רכב/רשיון, תישאר בבית אתה לא נחשב או שתהרוס את מנוחת השבת של ההורים שיצטרכו לשמש כנהגים במהלך כל השבת. ב. כלומר, את מוכנה לאסור על אנשים מסוימים להתחתן (למשל כוהן וגרושה) כדי שאת תוכלי להתחתן עם מי שאת רוצה. זה מאוד נחמד מצדך. ג. מצד שני לא מלמדים בבתי הספר את תורת האבולוציה ולא מלמדים כמעט הסטורה שהיא לא זו של העם היהודי. על משמעויות החגים למדתי במערכת החינוך החל מגן הילדים ועת לסוף חטיבת הביניים (אמנם חלפו כ 14-15 שנים מאז), למעשה השילוב של שטיפת המוח בבתי הספר עם חינוך מהבית (שהוא לא דתי) הביא אותי למצב שלקח לי קרוב ל 10 שנים עד שהייתי מסוגל להגיע לחשיבה עצמאית ולהבין שאני בעצם לא מאמין באלוהים. ד. נכון, מצד שני לא סביר שהליכוד היה מספק לו רשת בטחון תמורת כמה עשרות מיליונים לרשת החינוך המפלגתית שלו, תוך כדי שמנהיגה הרוחני של תנועת הליכוד קורה למותו מידי שמיים. |
|
||||
|
||||
א. בפעם ה19 אלף- אני לא נגד תחבורה ציבורית בשבת. ב."אני" לא אוסרת על אף אחד.יש דברים אסורים לפי הדת היהודית. להיפך-אני בעד הכרה בנישואין אזרחיים ע"מ שלא להבריח את הזוגות עם הפוביות מהרבי לקפריסין. אם החלטת בכ"ז להנשא שם,אני לא אוכל לעצור אותך,רק ציינתי שזב אקט מפלג שעשוי לגרום בעיות לילדיך אחריך (אולי גם הם יבעטו בחינוך מהבית). כאמור,אם הם לא יהיו יהודים, למשל,אני לא ארצה להתחתן איתם, אבל תמוה כמה אתם מוכנים להקריב בשביל העקרון. ג. אתה לא היית במערכת החינוך של אלוני-רובינשטיין-שריד, שעליה אני מבכה. אני מציעה לך לעיין בספרי החינוך של ילדי ישראל כיום.אני לא חושבת שלימוד יהדות (בפרט אם זה לימוד היסטורי,ולא דרשתי יותר מזה) הוא בגדר שטיפת מוח, הוא בונה, מאפשר זכות בחירה מתוך הכרב יוכול היה לשרת אותך נאמנה גם בויכוח הזה. הורים זכאים לחנך ילדים לאמונה-גם אתה תחנך לפי מה שאתה מאמין בו. ד.אכן. באמת לא סביר שתמורת הבטחות מסוימות יעניק הליכוד רשת בטחון לברק. זה לא שהם פוליטיקאים או משהו. |
|
||||
|
||||
א. בסדר, הבנתי את זה, כתבתי את התגובה לפני שראיתי את ההתייחסויות שלך לעניין בתגובות אחרות, סליחה. ב. לצורך גילוי נאות, אני נישאתי בנישואים אורתודוקסיים מתוך ויתור (לא מאוד משמעותי מבחינתי) למשפחה שלי. בכל אופן אני לא מתכנן לחנך את ילדי להאמין באלוהים או שלא להאמין, אני מקווה שאוכל לחנך אותם לחשוב בעצמם ולהחליט. ג. אני הייתי במערכת החינוך של המר את נבון, הטראומה שלי היא הפוכה משלך, בכל אופן אם מתחילים ללמד על מונטסקיה ונפוליאון אז התקדמנו. האם מלמדים כיום גם על האדם הקדמון? ד. הבעיה עם ההליכה עם ש"ס היא שש"ס בניגוד לליכוד היא מפלגה סקטוריאלית שמנסה לקדם בראש ובראשונה את האינטרסים של הציבור שבחר בה ולא את מה שהיא רואה כאינטרסים של המדינה כולה, כאשר הציבור שבחר בה הוא לא הציבור שבחר באהוד ברק. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |