|
||||
|
||||
א. זה כבר נושא אחר. ב. זו לא ההשוואה המתבקשת, זו ההשוואה שמתאימה לטיעונך הדמגוגי. צר לי כי אני לא מעוניין בו במיוחד. |
|
||||
|
||||
מהו בדיוק טיעוני הדמגוגי? תוכל לנסח לי אותו? |
|
||||
|
||||
''התנהגותה הבזויה של החיילת מוכיחה שחיילים הם לא בני אדם טובים יותר מאלה שלא היו חיילים, ומכאן שלא מגיע לחיילים הטבות על פני אלה שלא היו חיילים.'' |
|
||||
|
||||
התנהגותה הבזויה של החיילת מוכחה שחיילים הם לא *בהכרח* בני אדם טובים יותר מאלה שלא היו חיילים. היא גם מוכיחה שלא כל מה שנעשה בצבא ואפילו בחילות קרביים, הוא בבחינת הקרבה והגנה על נפשינו. *יתכן מאד* שקיימים בני אדם שעדיף אי שירותם הצבאי על שירותה הצבאי של חיילת זו הכולל מעשים כאלה. לכן צריך לתגמל את האדם *על מה שהוא* ולא רק בשאלה אם הוא עשה צבא או לא עשה צבא. אם אנו מתגמלים על שירות, התגמול צריך להיות על איכות השירות ולא על עצם השירות. לחיילת זו אם מגיע תגמול, אז תגמול שלילי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |