|
||||
|
||||
ככותב המאמר את אלבומי JETHRO TULL שלי רכשתי בתקליטים ואז בדיסקים לאחרונה הם יוצאים שווב ברימשדטר והאיכות באמת גבוה ומעניינת ושומעים המון דברים שלא שמעת קודם חובבי גנסיס בכלל אכלו אותה הם קיבלו שני גירסאות רימסתר וב1995 יצא הרימאסטר הסופי שעליו יש מדבקה שאומרת הרימסטר המושלם וזה באמת נכון. גם בתור אספן של מוסיקה קלאסית אני מרגיש את זה המון הקלטות משנות ה50 וה60 שנשמעות בסדר פיתאום מקבלות ברימאסטר צליל חדש ומבריק. ועלכך השאלות הבאות 1 קלאדיו ארו ההפסנתרן תמיד ביקש בחברת ההקלטות שיסגרו ויעמעמו לו את הצליל ותמיד הצליל שלו היה מאד עמום פיתאום היום האחר מותו הצליל כל כך פתוח ומלא למה לא עשו זאת קודם 2 מה הם עושים שם ברימאסטרים האלה הם לוקחים את צליל הגלם מנגים ממנו הכל ומוסיפים אפקטים? האם זה הצליל האמיתי שאליו התכוון הפסנתרן הכנר או המנצח הקלאסי לגבי רוק זה פחות מתוסבך כרוב היוצרים יושבים ועובדים על הרימאסטרים בעצמם |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |