|
על הסעיף של רשות הדואר שמעתי מזמן, כשפורסם לראשונה, והוא ממש היסטרי. הערה נוספת במסמך של מר כהן, שלא הוזכרה כאן, בנוגע לאחת מעובדות הדואר:
"זונה, אבל אני מסתדר איתה".
סעיף חשוב נוסף שלא הוזכר כאן, ושכמעט ואין אזרח שלא הרגיש אותו, הוא השרות הגרוע במשרדי הממשלה. לפני שנה הייתי צריך לברר משהו בקשר לרשיון שלי, ולא הבנתי איך זה שאף פעם לא ענו לי ב"רישויפון", בו משרד התחבורה מתגאה כל כך. כמעט והאמנתי שטעיתי איפשהו, במיוחד לאחר שהפקידות הזועפות במשרד הרישוי התעקשו על זה (לאחר שנאלצתי לבקר אותן אישית ולבזבז יום עבודה שלם). עכשיו קראתי שמר מבקר המדינה התקשר ל"רישויפון" 180 פעמים ולא ענו לו אף לא פעם אחת.
|
|