|
||||
|
||||
א. למה אתה מניח שהיא השתמשה בגוגל ולא במנוע חיפוש שהוא קצת פחות מוצלח אבל קצת יותר ידידותי (או לפחות נגיש) למשתמש העברי? ב. סקסיסט. למה לא הכי חכמה בגן? או הכי חזקה? |
|
||||
|
||||
מילא חכמה, אבל בשביל מה להיות הילדה הכי חזקה בגן? להרביץ לבנים? |
|
||||
|
||||
הדבר היחיד שאדם חזק יכול לעשות זה להרביץ לאחרים? אם היא חזקה, היא יכולה ללוש הכי טוב את הפלסטלינה הקשה (נו, את יודעת, אחרי שהיא הרבה זמן במקרר היא נעשית קשה ומגעילה כזאת וקשה לשחק לצייר ולפסל איתה) ולהגיע הכי גבוה עם הנדנדה (נו, אני יודעת, זה בטח קשור לתנופה ולא לחוזק, אבל אף פעם לא יצגתי את הצד הפיזיקלי של האייל. מותר לי.) ולנצח בתחרויות של המשיכה בחבל, ולהצליח לפתוח את הקופסאות האלו שסגורות ממש חזק. ואם כבר, אז מה הבעיה בזה שהיא תרביץ לבנים? מה יש, לפעמים לא מגיע להם? 1 שלא לדבר על זה שבשביל להרביץ כואב לא צריך להיות חזקות, מספיק להכיר כמה מקומות אסטרטגים (המתחת של הברך לדוגמא) ולדעת לנשוך ולבעוט. 1סתם, סתם, אלימות זה רע - כמובן. ___________ העלמה עפרונית, מתקמבקת. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
זה תלוי עם מי אתה רב.1 נניח אם תופסים אותך בידיים וברגליים, הדבר החכם הוא לעשות כמה שיותר באלאגן,עם הגפיים, ולנסות לפגוע. אם מישהו תופס אותך באחיזת חנק בצוואר, הדבר ההגיוני הוא לנשוך את היד החונקת- וכמה שיותר חזק. ואם מישהו הרבה יותר גבוה ממך מציק- פשוט לבעוט בשוק (הא! נזכרתי איך קוראים למתחת של הברך!), כי זה באמת כואב. אבל כמובן, הדבר הטוב ביותר הוא פשוט להיות הילדה הכי חזקה בגן, ואז אפשר להרביץ כמו שצריך. כמובן- ברגע שאת הילדה הכי חזקה בגן, אף אחד לא ינסה לריב איתך בכלל, וזה הכי טוב. לא? 1אני רוצה לציין לפרוטוקול שהכניסה לדיון הזה חזקה ממני. תאשימו את האלמוני. __________ העלמה עפרונית, מזכירה שהיא נגד אלימות באופן עקרוני. |
|
||||
|
||||
את בטוחה שלא עדיף להיות הילדה הכי יפה בגן, ושהילד הכי חזק בגן יגן עליך? ____ עדי, היתה במצב-רוח רע, אבל מוכנה להישבע שהעלמה הצליחה לשעשע אותה. |
|
||||
|
||||
(אבל אם אפשר להיות גם הילדה הכי חזקה בגן, וגם הכי יפה, מה טוב. ועדיין- הכי מגניב להיות הכי חכמה. אבל לא בגן. אחר כך.) _________ העלמה עפרונית, עדיין לא יודעת אם יש לה אוטובוסים שיקחו אותה לצבא מחר. |
|
||||
|
||||
השאלה היא, מה ירצה הילד הכי חזק בגן בתמורה לכך שיגן על הילדה הכי יפה בגן. מה לעשות שאת לא תמיד רוצה לשחק ברופא וחולה. (או רופאה וחולה - תמיד יכול להיות שהוא בסתר מזוכיסט שמחפש דומיננטיות) ___ כליל, אף פעם לא שיחק ברופא וחולה, או ברופאה וחולה. אבל הוא היה בעיקר זה שמרביצים לו. |
|
||||
|
||||
אחד מזכרונות הילדות המוקדמים שלי (גיל 3 וחצי לכל המאוחר) הוא של תגרה המונית שהתרחשה סביב ארגז החול בעת שהגננת ועוזרתה שהו בתוך מבנה הגן. הזכרון הלא שלם כולל: 1. ריב מתחיל בויכוח על כסא קטן ביני לבין ילד\ה אחר\ת. הוא מצליח לקחת ממני את הכסא, אני דוחף את הכסא בתסכול לתוך הפרצוף שלו והוא נופל אחורה צועק. 2. איכשהו, מפה לשם כל הבנים בגן מתנפלים זה על זה, זורקים אחד על השני חפצים, חול וגפיים. 3. החבר הכי טוב שלי, יגאל, שוכח שהוא גמד ומנסה להרביץ לי בלהט הרגע. בלהט אותו רגע, אני מפיל אותו על ברכיו ואז בועט לו בפרצוף בעיטת כדורגל בכל הכוח הזעום שהיה לי. דם פורץ מתוך שפתיו והוא צורח, מה שהוציא אותי מהטראנס והפחיד אותי עד מוות בו-זמנית. 4. בפאניקה, אני רץ לתוך הגן לחפש את הגננת, בעודי נושך לעצמי את היד בכוח כדי שאוכל לומר לה שבעטתי ליגאל בפנים רק בגלל שהוא נשך אותי. |
|
||||
|
||||
א. מה לא ידידותי ונגיש למשתמש העברי ב - google.co.il ? ב. נכון, אבל הפעם זה לא אני זה יהונתן גפן. נדמה לי שאצלנו בגן באמת מי שהחזיק בתואר הכי חזק/ה הייתה ילדה. אני לא בטוח אם היא אי פעם ממש נדרשה להוכיח את זה, אבל לי לפחות הספיקה העובדה שהיא הייתה גבוהה מכולנו בראש, כדי לא לנסות ולהפריך את הטענה. חוץ מזה, מספר התנסויות מעצבות באותה תקופה, גרמו לי להבין כבר אז, שהעתיד מצוי באלימות המילולית, וכך התחלתי לפתח את הדוקטרינה הביטחונית, שתעזור לי בעתיד לצלוח את שנותיי במערכת החינוך, כילד רזה מוקף אויבים. ג. יופי, עכשיו תראה מה עשית <דמיין קישור כאן להמשך הפתיל>. |
|
||||
|
||||
א. הוא מחפש לפי מחרוזת מדויקת. חיפוש ''שלום'' לא ייתן ''השלום''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |