|
||||
|
||||
כרגיל, חוויתי הנאה מרובה ועניין רב מקריאת מאמרך החדש. אם יותר לי להעיר לגבי משהו שאינו מן העניין, ראיתי כי התייחסת בגוף המאמר ל"יהודים" בגוף ראשון רבים. האם נובע מכך שאתה רואה עצמך יהודי? אם כן, מדוע? משום מה עשית עלי רושם של מוציא עצמך מן הכלל. מה גם, שגם אם אינך מוציא עצמך מן הכלל, חשבתי כי נהוג בטקסט היסטוריוני להתבטא כאילו כך הדבר ממילא. |
|
||||
|
||||
יש לי בעיה לקרוא באופן אובייקטיבי מאמרים של יוסי גורביץ, מאז מאמרו המהולל בדיון 358. (לקח לי שנתיים לנקות את הקיא מהמקלדת לאחר שקראתי את תשפוכתיו). תופעה דומה קרתה לי עם גדעון לוי. לאחר שהוא תיאר בכתבה ארוכה את סבלם של הקדושים המעונים הנמקים בכלא מגידו, אני לא מסוגל לקרוא שום דבר ששמו מתנוסס עליו בלי לקבל חררה. (לפני שאני מואשם באנטישמיות, אני נהנה לקרוא את דני רבינוביץ ומסוגל לקרוא את עמירה הס). אבל כל אחת והנאותיו שלו. שמעתי שיש אנשים הנהנים אפילו מתורת הסיבוכיות (ודי לחכימה), אז יש גם כמה שנהנים ממאמרים של יוסי. [ולגבי המאמר עצמו, אולי ארשום את השגותי בהמשך.] |
|
||||
|
||||
ובכן, מאמריו של יוסי מהנים, לטעמי, ביחס ישר למידת העתיקות של נושא הדיון. הייתי נהנה אף יותר לו היה מפרסם כאן מאמר הדומה להרצאתו מאיקון, שעסקה בימי הביניים. בנוגע לרמזים המבוזים לגבי הנאתי מסיבוכיות, מכתב מעורך-דיני יגיע אליך בהקדם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |