|
||||
|
||||
ששולבו ביחד בעריכה מהתקופה הפרסית . לדעתי בחומרים העיקריים שנכתבו בידי אנשי ישעיהו הארון כמעט שאינו נזכר מהסיבות שהזכרת . הוא כן מוזכר בחלקים שנכתבו בידי אסכולות מתנגדות שייתכן שלא הסכימו עם השמדת הארון.וששולבו מאוחר ביותר ביחד כולם.לעניות דעתי הארון מוזכר בחלקים שנכתבו בידי אנשי יאשיהו רק בחלקים שבהם ברור שסכנתו של החפץ גדולה מכל תועלת שיש בו . דהיינו בחלקים שבהם מתואר כיצד הכלי השמיד הן פלישתים והן בני ישראל , הן אנשים פשוטים הן כהנים שלקחו אותו לארמון דוד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |