![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אבל תמיד יש עניין בבדיקה של הז'אנר היחודי שצמח בישראל , ז'אנר סרטי המתיחות. ובימים אלה עם הקרנת הבכורה של הסרט הדוקומנטרי של רואי ארד שעוסק במייסד ז'אנר זה , יש בכך עניין רב אף יותר . ראו : לעבוד על העולם כולו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מכיוון שגם הביקורת שלך לא נכתבה באחד באפריל, אלא ימים ספורים לפני כן, אני נאלץ לתהות האם יתכן כי באמת אינך יודע כי מדובר לא בסרט דוקומנטרי, אלא מוקומנטרי - טונה שרייבר לא היה מעולם - טונה הצעיר מגולם בקטעי ה''ארכיון'' על-ידי צ'יקי ארד עצמו. הביקורת שלך התייחסה לכל הסרט ברצינות תהומית, ואין לי אלא לתהות אם הצטרפת לבדיחה של צ'יקי ובצר, או שנפלת קורבן לה... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני משאיר את הניחוש בעניין לקוראים . | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |