|
||||
|
||||
תיקון קטן להסכמה בינינו: ישנם מותגים גרועים ו/או ללא פיקוח איכות מספיק טוב ו/או ללא סטנדרטים שיניבו איכות משתנה כתלות במיקום/זמן הרכישה. ולכן: מותג טוב = רמת איכות קבועה לגבי הנוסחה שהצגת, היא מספקת אותי. הבעיה היא כי כדי לפעול לפיה יש לרכוש מוצרים רבים מדי. ומכיון שלא ניתן לרכוש מוצרים כה רבים בכל תחום רק כדי להפעיל את הנוסחה, אני חוזר לשיטה שהצגתי קודם הכוללת משחקים עם המשתנים הבאים בכל החלטה על קניה: - עד כמה חשובה האיכות (או הפער באיכויות המוצרים) - אחוז הפרש הרכישה בין המותג למחוסר המותג (או בין המותגים) - חשיבות חיי המוצר - "מוכרות" המותגים (נסיון קודם) - אפקט הוואו (לרדודים שבינינו) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |