|
||||
|
||||
as someone who has studied advertising, i make it a point never to buy any "brands"
branding denotes possesion, like slaves or cattle. ever since the industrial revolution all clothing products are "equity products" the only label that matters to me is 100% cotton think for yourself: do you really want to impress the kind of people who are impressed by labels? |
|
||||
|
||||
ובכן, כפי שכבר הועלה פה, לו הייתי, לדוגמה, מחפש שיגולים שטחיים, יתכן שהיה שווה לי להשקיע במותגים, המושכים את השותפות הפוטנציאליות לשיגולים שכאלה. |
|
||||
|
||||
נו באמת, הרי ברור שאתה לא מחפש שיגולים שטחיים. אם כבר שיגולים, אז שיהיו לעומק. |
|
||||
|
||||
אתה שומע את הכדור הזה, שניתז מהקיר? זה הרמז הגס שפספס את ראשי. |
|
||||
|
||||
(בהנחה שאתה לא בין ה-38) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |