|
||||
|
||||
מי שמשלם 600000 שקל בשביל מכונית לא עושה את זה בשביל עליונות טכנולוגית אלא רק בשביל הרושם. וכן, השם והלוגו של מרצדס עדיין עושים יותר רושם מהשם לקסוס, אפילו שתום פרידמן כתב עליה ספר משעמם עד מוות. מה גם שבעיצוב החיצוני הלקסוס ניראית כמו מכונית יפאנית גדולה בעוד שהמרצדס ניראית כמו מרצדס. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |