|
||||
|
||||
הפעם האחרונה בה קראתי מאמר מעין זה היתה אי אז בתיכון, בבואי ללמוד על תורת הגזע. אבל נעזוב את זה - ממילא טרחו גדולים בתורה ממני לשפוך את חמת זעמם על כותב המאמר. עם זאת, נראה לי כי רוב התגובות לוקות בנסיון להוכיח את מה שבעיני רבים הוא מובן מאליו, ולא ליצור דיאלוג עם הכותב - דבר בו אני מעוניין ביותר. אם כן - כותב נכבד - אנא ענה לי על השאלות הבאות: 1. מנת המשכל (IQ) הממוצעת: האם, לדעתך, מבחן ה-IQ בודק אינטיליגנטיה כללית - כלומר - אדם שקיבל 120 במבחן חכם יותר אבסולוטית מאדם שקיבל 100, ללא קשר למוצא, שפה, לאום וגזע? אם כן - מדוע? 2. מה הפתרון המומלץ, לדעתך, למצבן של המדינות המפגרות באפריקה, כמתואר במאמר? 3. נניח, כפי שאתה טוען, כי בני האדם אינם שווים, וכי השחורים, למשל, מפגרים אבסולוטית אחר האדם הלבן. מה המשמעות האופרטיבית של נתון זה? כיצד עלינו לפעול? 4. נניח וברשותי מחקר הטוען כי האדם הצהוב עליון על האדם הלבן בקטגוריות: אינטיליגנציה, משמעת, קואורדינציה. מה דעתך? באם המחקר נכון, כיצד על האדם הצהוב לפעול? כיצד עליך ועלי, כאנשים לבנים, לפעול? אני ממתין בסקרנות לתגובתך - ואנא - תגובה מפורטת ככל האפשר. קל מאד לכתוב "שטויות" וללחוץ ENTER - אשמח אם תבחר בדרך מעט יותר מורכבת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |