|
||||
|
||||
אם את המשרד לפיתוח אזורי הצליחו ליצור יש-מאין כשהיה בו "צורך", את משרד הדתות לא יצליחו לברוא מחדש (ואפילו אחרי שיפרקו אותו), כשההרכב הקואליציוני ישתנה? |
|
||||
|
||||
משרד דתות שייברא יש-מאין כשם שנברא המשרד לפיתוח אזורי יהיה זהה לאחרון: משרד נטול תפקידים וסמכויות סטטוטוריות. מכאן, ש"ביטול משרד הדתות" הוא משמעותי רק אם כל החוקים והתקנות שקובעים את סמכויות המשרד ותפקידיו משונים כך שהסמכויות יבוטלו והתפקידים יועברו מהממשלה. מה ש"בכירי המפד"ל" אומרים הוא ש*זה* לא יקרה, ובמצב כזה, הסמכויות והתפקידים נשארים בידי הממשלה גם אם אין משרד ו/או שר. |
|
||||
|
||||
גם משרד התשתיות נוצר יש מאיין, כשהיה בו ''צורך'', והיום יש לו סמכויות ותפקידים. |
|
||||
|
||||
הוא נוצר יש מיש - סמכויות ותפקידים של משרד האנרגיה והתשתית ומשרד השיכון והבינוי הועברו אליו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |